Ahad, 20 Disember 2009

Berani ke ? ...............................

Terlebih dahulu saya memohon berbanyak-banyak maaf kepada sesiapa sahaja yang tidak senang dengan posting saya hari ini......................
Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan, Tuanku Muhriz Tuanku Munawir bersama Tunku Ampuan Besar,Tuanku Aishah Rohani Tengku Besar Mahmud berangkat menghadiri Majlis Makan Malam Persatuan Murid-murid Tua Maktab Perempuan Melayu Kolej Tunku Kurshiah di Kuala Lumpur, semalam. -

Bukan apa ! apabila saya terpandang dengan gambar diatas, saya teringat kepada Mufti Perak Datuk Harussani yang sejak kebelakangan ini berminat benar mengulas mengenai politik Melayu, saya teringat beliau dan berfikir........... berani ke...si Harussani ni menasihatkan supaya keluarga diraja ni memakai tudung ?

Saya tengok semua tak pakai tudung, munkin bagi sesetengah orang, pakai tudung ni perkara remeh, tetapi saya tak fikir pulak Harussani juga akan menganggap remeh tentang pemakaian tudung ni !

Saya sangat berharap Harussani berani menegur perkara-perka begini...........jangan setakat berani tegur pembangkang je.....

Jangan marah !!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: