Jumaat, 5 Februari 2010

Fitnah keterlaluan terhadap Anwar

Blogger aduka taruna telah dikenakan tindakkan kerana di katakan menghina Sultan Johor, tetapi beliau telah meminta maaf, namun itu tidak cukup lantas beliau di dakwa di Mahkamah.

Tetapi apa yang berlaku dan dilakukan oleh blogger pro Umno ini juga saya rasa patut di ambil tindakkan, ini adalah kerana lapuran yang melampau dengan menyiarkan artikal yang sebegini rupa tidak sepatutnya di biarkan.

Blogger yang saya maksudkan ialah Info Corner - Sudut Diskusi cuba saudara perhatikan isi kandungannya, sangat keterlaluan, siap dengan gambar rekaannya.................



Kepada pengikut pengikut, followers Blog ini dan juga yang turut sama mengikuti perkembangan updates dari rakan rakan Blogger berkaitan kes liwat Anwar, sila ambil maklum bahawa kisah sebenarnya dan segala butiran testimony Saiful Bukhari Azlan pada hari Khamis yang lepas sewaktu diadakan secara tertutup boleh dibaca dari Blog GAP,

~* keterangan petuduh oleh saiful pagi semalam.(kamis)
~* anwar ibrahim memakai towel.saiful juga memakai towel.anwar ibrahim memeluk saiful,mencium mulut lalu meraba tubuh saiful.
~* lalu anwar mengarah saiful mengambil KY JELLY dalam begnya. anwa ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di kemaluannya (anwar).
~* anwar ibrahim tidak mahu mengadakan seks liwat di atas katil sebaliknya liwat dilakukan di lantai.
~* anwar ibrahim menghamparkan towelnya di atas karpet.anwar ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di lubang duburnya (milik saiful). anwar ibrahim menyuruh saiful menonggeng.
~* saiful menonggeng,lututnya hampir kena badan.
~* anwar ibrahim menyuruh saiful guide (mengarahkan) batang anwar ibrahim dihalakan kepada lubang dubur saiful.
~* anwar ibrahim meliwat saiful lebih kurang 5 minit. air mani anwar dipancutkan ke dalam dubur saiful.
~* saiful mendakwa anwar melakukan liwat pada ketika itu secara kasar dan beliau merasa sakit dan senak perut. semasa operasi liwat itu, KY JELLY yang dipegang oleh saiful terpicit dan tertumpah di lantai.
~* selepas selesai, saiful ke toilet tapi tak mandi.sekadar cuci ala kadar sahaja. lendir air mani anwar masih ada dalam dubur saiful.
~* lepas cuci ,saiful duduk di meja makan. anwar pada waktu itu makan karipap lalu bertanya 'are u okay' ?


Lihat betapa keterlaluannya blogger ini, perbicaraan ini adalah tertutup, mana munkin ada blogger boleh membuat lapuran...........saya menyiarkan kembali kerana mahu mengelakkan dari di padamkan oleh penulisnya.

Saya percaya dialog diatas adalah rekaannya semata-mata.....memang teruklah blogger ini. tetapi blogger pro Umno boleh buat apa saja, kalau blogger pembangkang , dah lama kena cekup.

Begitulah demokrasi ala Malaysia...................




Penulis blog perlu beretika lapor, komen kes liwat - Rais

betul ke Rais, kalau betul bertindaklah kepada blogger Umno yang keterlaluan ini, jangan cakap tak serupa bikin.








3 ulasan:

Pacifist berkata...

Ya Allah,Engkau berilah kemenangan kpd mereka-mereka yg berjuang di jlnMu.

Muhammad faiz mahayudin berkata...

Fitnah keterlaluan dilakukan oleh mereka yang busuk hati.. laknatlah keatas mereka yang memfitnah!!!

ababina328 berkata...

Kepada Pacifist dan Mohd faiz, sebenarnya antara perkara yg sangat kita tidak berpuashati ialah berkaitan layanan undang2 yg berbeza yg dilaksanakan oleh kerajaan BN terhadap rakyatnya.

Apabila yg melakukan kesalahan tersebut ialah penyokong BN dan melibatkan pula kepentingan BN maka pesalah tersebut tidak akan didakwa, tetapi sebaliknya jika ianya melibatkan penyokong pembangkang dan boleh menjejaskan prestasi BN, pesalah tersebut akan cepat2 didakwa.

Inilah standard pemerintahan BN,

Oleh itu menjadi kewajipan kpd rakyat yg sedar akan perkara ini untuk mencegahnya.

Bagaimana mahu mencegahnya ?

Fikir- fikirlah sendiri.